کوبــار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت ) ورزشی-فرهنگی-اجتماعی

کوبار درگویش گیلکی به معنی بارانی است که در کوهستان ببارد.

کوبــار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت ) ورزشی-فرهنگی-اجتماعی

کوبار درگویش گیلکی به معنی بارانی است که در کوهستان ببارد.

آنچه گفتیم و آنچه استنباط شد ( مسابقات گل کوچک علوم پزشکی )

 

آنچه گفتیم و آنچه استنباط شد   (چند کلمه پیرامون مسابقات اخیر گل کوچک دانشگاه علوم پزشکی )  

 

 

قلم انتقاد قلم مخصوصی است که بعلت ماهیت سرشتی خود اصطکاک اندکی روی کاغذ ایجاد می کند و گاه ممکن است بخاطرافزونی سرعت یا لغزنده بودن سطح جاده از مسیراصلی خارج و دردسرساز شود.

آنچه در باب ضعف برنامه ریزی در دور دوم مسابقات اخیر گفته و شاید موجب استفاده نادرست عده ای از دوستان شد نه تنها مجموعه تلاشهای ارزشمند برگزار کنندگان محترم این مسابقات را مخدوش نمی کند بلکه بزعم ما عامل مثبتی در کسب تجربه و بالا بردن توانمندی کسانی است که از هم اکنون سودای میزبانی دوره بعدی مسابقات را در سر می پرورانند و صد البته آنها نیز در این راه با موانع و مشکلاتی روبرو می شوند و اشتباهاتی می کنند تا گروه سوم نیز در ادامه انگیزه ای برای ترمیم خطاهای گذشته و ارتقای کیفی این گونه مسابقات داشته باشد و این داستان تکامل تا بی نهایت تداوم خواهد داشت.

برگزاری دیدارهایی اینچنین در سطح دانشگاه با آن تعداد تیم ،هوای داغ ومحیطی نه چندان ورزشی،امکانات محدود و بازیکنانی با تقاضاهای ریز و درشت شخصی اگر غیرممکن نباشد قطعاًً کاردشواری است وباید از صمیم قلب به عاملین آن تبریک و دست مریزاد گفت که درچنین شرایطی شهامت دست زدن به آن را، آنهم برای نخستین بارو بدون چشمداشت غیرورزشی، ازخود نشان دادند و الحقّ و الانصاف به نحو شایسته ای به انجام رساندند.

 

ماهم اگرسخنی گفتیم ونقدی کردیم نه برای شکوه و شکایت که ازسردلسوزی ودرمقام اصلاح بود واگردراین میان دلی رنجید وخاطری آزرده شد اسباب شرمساری است ومایه تشویر؛ وامید اینکه دوستان خوب ما با سعه صدر و ارج و وقر خطای ما را به دیده اغماض بنگرند.
 

باآرزوی اوقاتی خوش وسرشاراز موفـّقیـّت
  

 بروبچـّه های کوبار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت )

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:18 http://tbkarkonan.persianblog.ir

با سلام به آقای فرزانگان وهمه دوستان کوهنورد. این باشگاه آماده برنامه های مشترک با آن کمیته را دارد .با تشکر فراوان.

با سلام و تشکر بخاطر بازدید از وبلاگ ما -- باعث خوشحالی و سرافرازی گروه کوبا(کمیته ورزشی بیمارستان اریا) که بتوانیم در خدمت شما باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد