کوبــار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت ) ورزشی-فرهنگی-اجتماعی

کوبار درگویش گیلکی به معنی بارانی است که در کوهستان ببارد.

کوبــار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت ) ورزشی-فرهنگی-اجتماعی

کوبار درگویش گیلکی به معنی بارانی است که در کوهستان ببارد.

ورزش تعطیل نیست !

بعد از بارشهای ناگهانی در مرداد ماه که برنامه سفر ما را به ارتفاعات تالش تعطیل کرد و فرا رسیدن ماه رمضان باعث شد که گروه کوبار در حالت نیمه فعال باقی بماند ولی برنامه فوتبال صبح جمعه کم و بیش برگزار میشد .

در 2 ماهی که گذشت 2 تا اتفاق ناخوشایند رخ داد که اولی کسالت دوست خوبمان آقای حسین حسین زاده بود که دوران نقاهت بعد از عمل جراحی خودش را می گذرونه و امیدواریم که حالش زودتر خوب بشه و به جمع ورزشکاران کوبار برگرده ...

و دومی درگذشت مادر آقای شهریار حق شناس بود که باعث تاسف شد و برای این دوستمون هم آرزو می کنیم که آخرین غمش باشه......

در هفته ای که گذشت برنامه فوتبال صبح جمعه با هماهنگی بسیار برنامه ریزی شد و تعداد 9 نفر برای مسابقه صبح جمعه دعوت شدند ولی یکی از دوستان ع . ن !! با تنبلی و بیحالی خواب صبحگاهی و بد قولی را به حضور صبح جمعه در جمع دوستان ترجیح داد !!!! و پس از اینکه علت را از وی جویا شدیم اظهار داشت که فکر می کردم با من شوخی می کنید...!

با مشورت دوستان تصمیم گرفتیم که نامبرده را برای همیشه از لیست گروه کوبا خط بزنیم تا این گروه بصورت خالص تر از دوستانی که از لحاظ قدرت تصمیم گیری و  اراده منسجم و شخصیت ورزشی قوی تری دارند بهره گیری نموده و به حضور در میادین ورزشی به کار خود ادامه دهیم .

ضمنا آقایان غلامرضا صادقپور و  حبیبی  هم اخیرا به  صورت آزمایشی به جمع ورزشکاران اضافه شده اند .

با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی مقرر شد که برنامه کوهنوردی پس از اطمینان از وضعیت هوا در چهارشنبه همان هفته طرح ریزی و به اطلاع دوستان رسیده شود.