کوبــار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت ) ورزشی-فرهنگی-اجتماعی

کوبار درگویش گیلکی به معنی بارانی است که در کوهستان ببارد.

کوبــار ( کمیتۀ ورزشی بیمارستان آریای رشت ) ورزشی-فرهنگی-اجتماعی

کوبار درگویش گیلکی به معنی بارانی است که در کوهستان ببارد.

برنامه صعود تیر ماه - ارتفاعات کوروبار ماسوله

تاریخ 88/4/26

ساعت 4 بامداد میدان یخ سازی

به همراه داشتن بطری آب ، غذای مختصر جهت صبحانه و نهار

همراه داشتن کرم ضد آفتاب بدلیل  آفتاب شدید در طول مسیر توصیه می شود


نظرات 4 + ارسال نظر
معین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:21

سلام از وبلاگت خوشم اومد اگه خواستی با من تبادل لینک کنی ابتدا لینک منو با عنوان بزرگترین وبلاگ در زمینه بازی لینک کن بعد بیا تو وبلاگ من از طریق فرم نظرات منو خبر کن که منم شما رو با هر عنوانی که خواستید لینک کنم.
با تشکر.
آدرس وبلاگ : http://www.gameandmusic.blogsky.com

8ruik شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:51

همه چیز در اسپورتچی
www.sportchi.mihanblog.com
همه چیز در اسپورتچی
www.sportchi.mihanblog.com
همه چیز در اسپورتچی
www.sportchi.mihanblog.com
www.sportchi.mihanblog.com
www.sportchi.mihanblog.com
از اسپورتچی حتما دیدن بفرمایید
چون که اگر نبینید همه چیز را از دست خواهید داد
در اسپورتچی محصولات را با قیمت استثنایی و فوق العاده ارزان بخرید
توصیه همه حرفه ای ها اسپورتچی است

معین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:07

سلام از وبلاگت خوشم اومد اگه خواستی با من تبادل لینک کنی ابتدا لینک منو با عنوان بزرگترین وبلاگ در زمینه بازی لینک کن بعد بیا تو وبلاگ من از طریق فرم نظرات منو خبر کن که منم شما رو با هر عنوانی که خواستید لینک کنم.
با تشکر.
آدرس وبلاگ : http://www.gameandmusic.blogsky.com

هفت رنگ شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:25 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد